Mupp.

Ja som kanske några märkt så ser min Blogg HELT MUPP ut, och det är för att när jag skulle byta bakgrund och så, så gick jag in på mammas dator för då behöver jag inte scrolla lika mycket, och ja då hade jag ju du bytt bakgrund + header så allt stämde med färger och så, och sen så hade kom Hanna och då glömde jag o spara, sen kom mamma och Sylwester hem desutom och då stängde mamma nej ALLT och då blev allt fel som ni ser... Och allt det här hände igår... Bara så ni vet. Men nu ska jag berätta lite vad som hänt idag, Jag sov till typ kl. 13.00 sen åt jag en macka sen lunch :3 Sen så gjorde jag mig i ordning sen kom Hanna och vi gick till Ica och köpte födelsedagspresent åt min Hund Eddy <3 Det blev en stoor kartong med hundgodis :3 Sen efter det gick vi till Loft-Cafet och åt Glass <3 Sen gick vi hem , men Hanna gick först hem till sig och kom sedan och då solade vi, fast hon snodde den bästa platsen >:3 <3 Ja.. det är det som typ har hänt idag... Och ja just nu så ska jag typ bara packa skolväskan och sen gå och lägga mig <3 Så.. Skriver mer imorgon!
Trackback
RSS 2.0