Spruta :c

Hellu just nu sitter jag och kollar runt på en massa bloggar, bl.a KEELAS  *Den Äger* <3  Ja ... Mamma åkte nyss till jobbet, och kommer inte hem förens imorgon, så ja nu är det bara jag och Hundarna :3 Så ja får va lite mupp och prata med >:3 Och nu ska jag berätta lite vad som hänt under dagen.
 
Morgonen: Vi tog Livmoderhals nånting sprutan.. Och jag gick in med wilma , hon var så gullig , hon satt och skaka när vi skulle ta den :'3
 
Senare: Emil slår mig i huvudet 2 gånger (Vet inte varför?)
 
Lunch: Vi går ner och äter och när jag o Wilma står och brer mackor hör vi Emma petterson skrika och börjar springa mot servetterna, det visade sig att hon tappade mobilen i soppan x'3 Haha sen tappa hon den i golvet<3 Stackare :3
 
Efter lunch: Emil Slår mig i huvudet (IGEN?)
 
Slutet av skoldagen: Vi har SO och jag gjorde ett prov jag inte kunde göra i Torsdags, och fick "VG" typ ;3
 
Jupp, det var det för stunden<3
//Ameliie<3
 
 
PS: En liten Bild på min Älskade hund Athos<3
 
Trackback
RSS 2.0