Katter o resa

Ja att jag inte bloggat på ett tag, har haft så mycket att göra, t.ex som igår då fixa jag en ny Bloggdesign och sen vart det så sen så han inte skriva något då... Så ja förlåt.. Men nu ska jag skriva ett extra långt! ;3 Jo vi (Mamma, Marco & Jag) har ju nu nyss kommit tillbaka hem till Marco, vi har varit och kollat på en massa gamla slott :3 Det var kul, fast det regna och det var inte kul :/ Och juste kom på en rolig sak, nu när vi kom tillbaka jo Marcos grannar har katter och när vi kom tillbaka så hoppade en av dom nästan på mig, för den skulle hoppa ner från räcket. :O
Och en grej till jag kommer nu inte kunna skriva mer idag, för nu ska vi äta och sen ska jag och mamma åka hem, och den resan tar ungefär 7 TIMMAR , så ja. Kan inte skriva mer förens imorgon...
Ses! :3
 
Trackback
RSS 2.0